Pytania i odpowiedzi

REJESTRACJA

  • Co mogę zrobić, jeśli nie mam dostępu do konta z poprzedniej wersji sklepu internetowego?

Od listopada 2017 roku sprzedaż produktów Elamed Media Group realizowana jest przez nową platformę sprzedażową. Konta założone na poprzednim sklepie internetowym nie zostały przeniesione, co wynikało z braku możliwości technicznych i systemowych. Bardzo prosimy dotychczasowych klientów dlaspecjalistow.pl o ponowne założenie konta, w ramach którego będą mogli realizować zakupy.

Za wszelkie niedogodności oraz utrudnienia serdecznie Państwa przepraszamy, w razie jakichkolwiek problemów służymy pomocą - wystarczy się skontaktować z Działem Obsługi Klienta, tel. 32 788 51 28, e-mail:dok@elamed.pl.   

 

WYSYŁKA I KOSZTY DOSTAWY

  • Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od formy płatności oraz sposobu dostawy paczki.
Liczony od momentu zaksięgowania wpłaty lub otrzymania informacji o wybraniu formy płatności za pobraniem i wynosi od 1 do 3 dni roboczych.
Wysyłka kurierem następuje do 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności, natomiast wysyłka pocztą polską do 7 dni roboczych od daty założenia zamówienia. Jeżeli zamówienie zostało złożone i opłacone do godziny 14:00 jest spora szansa, że zamówiony towar zostanie wysłany jeszcze tego samego dnia. W przypadku zamówienia towarów niedostępnych (pod zamówienie) czas realizacji odpowiednio się wydłuży.

  • Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?

Wszelkich zmian w zamówieniu można dokonać wysyłając maila na adres dok@elamed.pl z informacją o korekcie/modyfikacji.

  • Czy mogę osobiście odebrać zamówiony produkt w siedzibie Państwa firmy?

Istnieje możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy w godz. 8:00-16:00 po wcześniejszym kontakcie z Działem Obsługi Klienta.

  • Jakie są koszty dostawy zamówienia?

Koszty dostawy są uzależnione od rodzaju dostawy oraz wybranego produktu. Za przesyłkę płaci się tylko raz.

Koszt wysyłki pojedynczego produktu wynosi 15 zł brutto. Pozostałe koszty wysyłki dla poszczególnych czasopism znajdą Państwo w zakładce dostawa i wysyłka. 

  • Czy moje zamówienie zostanie wysłane za granicę?

Realizujemy wysyłki za granicę z naliczeniem dodatkowych opłat za przesyłkę.
Jeśli chcieliby Państwo wysłać zamówienie poza granice Polski prosimy o kontakt mailowy z Działem Obsługi Klienta. W mailu wystarczy podać dokładny adres dostawy oraz ilość i rodzaj zamawianych produktów. Pozwoli to nam przygotować najbardziej optymalną ofertę cenową zagranicznej wysyłki.  

  • Czy kurier zadzwoni i przywiezie paczkę o konkretnej godzinie ?

Kurier wraz z produktem otrzyma Państwa dane adresowe z numerem telefonu, ale nie ma obowiązku kontaktowania się z Państwem. Godzina dostarczenia przesyłki również jest ustalana przez kuriera.

FORMY PŁATNOŚCI

  • Na jaki rachunek bankowy mogę dokonać płatności za zamówienie?

Płatności on-line można dokonać jedynie poprzez serwis płatności on-line.

Jeżeli płatność nie powiodła się podczas składania zamówienia, można kliknąć w formułkę znajdującą się na samym dole potwierdzenia złożenia zamówienia, które przyjdzie na adres mailowy. Nastąpi wtedy automatyczne przekierowanie na stronę serwisu, gdzie będzie można ponowić próbę realizacji płatności. 

W razie jakichkolwiek problemów z realizacją płatności zachęcamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta, tel. 32 788 51 28, e-mail:dok@elamed.pl. 

  • Jakie są dostępne formy płatności?

Umożliwiamy wybór dogodnej formy płatności:

1. przy odbiorze produktu od dostarczyciela Poczty Polskiej, tzw. płatność za pobraniem,

2. przelew w ciągu 7 dni od otrzymania mailowej proformy,

3. szybka płatność dotpay,

4. przelew z odroczonym terminem płatności 14 dni – faktura VAT,

5. gotówka lub karta płatnicza przy odbiorze osobistym.

  • Jaki mam czas na opłatę zamówienia?

Termin opłaty zamówienia wynosi 7 dni roboczych. Po upływie tego okresu wysyłamy informację przypominającą o braku płatności z podaniem kwoty do zapłaty i numerem konta bankowego do realizacji płatności. Jeżeli w przeciągu następnych dwóch dni nie otrzymamy wpłaty zamówienie zostanie anulowane.

  • Moja płatność za pośrednictwem Dotpay nie została zrealizowana. Jak mogę opłacić zamówienie?

Jeśli płatność online nie powiodła się, wpłaty można dokonać również przelewem na konto.

Dane do realizacji przelewu:

Elamed Media Group.
Al. Roździeńskiego 188c
40-203 Katowice
Numer rachunku bankowego 29 1020 2313 0000 3502 0021 3009 (PKO BP S.A.)

W razie problemów z realizacją płatności prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta, tel. 32 788 51 28, e-mail:dok@elamed.pl. 

ZWROTY I REKLAMACJE

  • Czy przysługuje mi prawo do zwrotu zamówionego produktu, jego wymiany bądź reklamacji?

Tak, jak najbardziej. Zakupiony produkt mogą Państwo zwrócić, wymienić, bądź zareklamować w terminie 14 dni od daty jego zakupu. Szczegółowe informacje znajdują się w regulaminie sklepu w rozdziale "Prawo Konsumenta do odstąpienia od umowy".

  • Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar wynosi 14 dni. Liczy się od daty otrzymania produktu, przed realizacją zwrotu skontaktujemy się jeszcze z Państwem, aby potwierdzić numer rachunku bankowego. 

Jeśli posiadają Państwo dodatkowe pytania dotyczące zakupów w sklepie internetowym dlaspecjalistow.pl
serdecznie zachęcamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta: tel. 32 788 51 28, e-mail: dok@elamed.pl
Pracownicy Działu Obsługi Klienta są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl